terug reis naar Nederland

1 maart 2017

Na zondag nog een laatste nachtje geslapen te hebben in het hotel in Bangkok zijn we maandag morgen lekker gaan ontbijten, de bagage konden we daar stallen, daarna zijn we nog even naar de shoppingmall 21 gegaan. Om 12.00 uur zijn we op de trein gestapt naar een ander deel van Bangkok om daar nog een fietstocht van 3 uur te gaan doen door verschillende delen van Bangkok, waaronder China Town, de bloemenmarkt en met de fietsen op een boot de rivier overgestoken, door allerlei kleine steegjes gefietst een tempel bezocht. Wat een leuke mooie ervaring was dat. Om 17.00 uur waren we terug waarna we weer op de trein zijn gestapt richting hotel waar we ons nog even lekker konden douchen. Om 22.15 uur zijn we met de trein richting vliegveld vertrokken. Daar aangekomen was het een chaos van mensen. We moesten even in de rij aansluiten om in te checken, toen de douane nog door en zijn we naar de gate gegaan waar we  dinsdag ochtend om 02.00 uur naar Dubai zijn gevlogen. In Dubai moesten we 3 uurtjes wachten om in het vliegtuig te stappen richting Amsterdam. Daar zijn we om 12.30 uur geland. Al met al zijn we 20 uurtjes onderweg geweest. Pff. maar wat hebben we samen met mijn zus Sandra en mijn zwager Henk een geweldige leuke relaxte vakantie gehad en we hebben veel gezien, veel gedaan maar vooral heel veel genoten. Thailand wat was je mooi. Tot ooit