Eerste dag Bangkok

8 februari 2017 - Bangkok, Thailand

Vanuit Bangkok airpot zijn we met de trein vertrokken richting Bangkok City om in te checken in hotel City Point. Om 14.30 uur waren we daar, het is hier erg warm . Eerst even lekker gedoucht, mag ook wel na 15 uur reizen. We waren wel moe maar dat mag de pret niet drukken. Het is hier 6 uur later dan in Nederland. We besloten om  met de water taxi naar Khoa SAN Road te gaan, dit is een echte backpacker gedeelte waar je Van alles kunt zien. Hier hebben we lekker gegeten. Een hele ervaring is dat de water taxi, chaos en de taxi wordt volgepropt totdat er echt niemand meer bij kan, vol gas scheuren ze over t water. Om 9 uur terug aangekomen bij t hotel even gedoucht en lekker onder de wol gekropen. Op naar de volgende dag

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Susan:
    9 februari 2017
    Hey Marion,

Wat leuk om wat van je te horen. Dat klinkt al goed......lekker warm...resort....jungletocht !
    Heerlijk !
    We wensen je voor morgen een hele fijne verjaardag toe. Zouden ze ook taart hebben in de jungle ? :-).

Heel veel plezier met de jungletocht en ik ben erg benieuwd naar je verhalen hierover.
    Geniet ervan !!
    Wij werken wel .

Groetjes van de dames van de administratie !

En van Peter.
  2. Marion:
    9 februari 2017
    Hoi dames en Peter. Dank je wel alvast voor de felicitaties. Denk dat de taart hier niet lang overleeft Verhaal van de jungletocht komt er zeker als de 2 dagen om zijn. Gr van mij.