Thaise kook workshop

19 februari 2017

Vanmorgen stond ik op en had barstende hoofdpijn. Wat yoghurt gegeten (veel honger had ik niet). We werden om 8.30 uur opgehaald voor de workshop. We moesten nog 3 andere personen ophalen. Om 9.00 begon de kookles en deze zou tot 13.00 uur duren, we kregen les van Bunny. Bunny was Funny. Een leuke spontane Thaise meid. We mochten kiezen uit vele recepten nadat we deze gekozen hadden kregen we uitleg over de verschillende ingredienten. Ik had de kippensoep in cocosmelk gekozen, alle ingredienten hiervoor gesneden en toen koken. Was een lekker soepje, alleen merkte ik wel dat mijn maag niet in orde was, daarna had ik gekozen voor Pad Thai, dit ook klaar gemaakt en toen ging ik eten, maar na de eerste hap ging t niet goed. Mijn maag stribbelde tegen en kreeg geen hap meer door mijn keel. Kon ook geen eten meer ruiken en ik werd steeds beroerder. Het was pas een uur of tien en moest nog tot 13.00 uur. Man man dan duren de uren lang als je alleen maar ergens kunt zitten en nergens meer aan mee kunt doen. Maar goed Sandra en Henk hebben genoten van deze workshop, we kregen na afloop wel allemaal een mooi receptenboeken mee. Bij de bungalow aangekomen het was inmiddels na 14.00 uur ben ik eerst naar de apotheek gegaan om medicijnen te halen en daarna meteen na bed gegaan en heb geslapen tot de volgende ochtend. Nou dat was mijn kook workshop.:(

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Susan:
    20 februari 2017
    Och jee Marion wat balen zeg. Erg jammer ! Hopelijk knap je snel weer op zodat je weer volop aan het genieten kunt gaan van alle mooie dingen om je heen .
    Beterschap ermee en hopelijk nog heel veel plezier !!!

Groetjesssssssss Susan