Op weg naar het olifanten eiland Koh Chang

12 februari 2017

De dag begon vroeg. 7 uur ontbijten, daarna weer naar het busstation om naar Koh Chang te gaan. De rit duurde 6 uur inclusief een plas pauze. Aangekomen in Trat moesten we een ticket kopen voor de Ferry naar het eiland. Na drie kwartier op de boot kwamen we aan wal in Koh Chang. Daar staan allemaal taxi's klaar om ons naar ons jungle hutje te brengen. De taxi zette ons aan de weg af waarna we nog een steile klim van 200 meter. Man man ik was kapot. Maar wat een relaxte sfeer. "Chill tot en met" het jungle hutje is erg primitief, wc en douche buiten omheind door een gemetseld muurtje, een bed met klamboe en een ventilator, maar wat een sfeertje "WAUW". Lekker gegeten en nog ff gezellig met Sandra en Henk zitten kletsen en wat gedronken. De nachtrust zal niet veel worden vannacht, ze hebben 1 keer per jaar een groot feest met muziek op het strand en je raad t al dat is deze avond. Het feest duurt tot in de vroege uurtje dus oordopjes maar in. Welterusten allemaal!,,